Η ΙΔΕΑ

Ogilvy και Aegean λάνσαραν νέα καμπάνια, συνεχίζοντας την τηλεοπτική ιστορία του 2014, ενός παππού και του ξενιτεμένου 5χρονου εγγονού του που ανυπομονούν να συναντηθούν το καλοκαίρι. Η Aegean αποφάσισε να δώσει συνέχεια σε αυτήν την ιστορία και η Ogilvy ανέλαβε να της δώσει ξανά ζωή με τους ίδιους, αρχικούς πρωταγωνιστές, αποδεικνύοντας ότι η αντάμωση δύο αγαπημένων προσώπων συνεχίζει να συγκινεί, όσο και αν έχουν μεγαλώσει, όσα εμπόδια και αν βρεθούν στον δρόμο τους.

Η πρόκληση τόσο για την Ogilvy, όσο και για τους συνεργάτες της, την Top Cut Modiano και τον σκηνοθέτη Αργύρη Παπαδημητρόπουλο, ήταν το πώς θα καταφέρει μια ήδη γνωστή ιστορία να συνεχίσει οργανικά μέσα στα χρόνια, ακολουθώντας τους δύο πρωταγωνιστές της στο φυσικό τους μεγάλωμα. Το τελικό τους αντάμωμα, 7 χρόνια μετά, «απέδειξε ότι όταν μια ιστορία σε κάνει να ταυτίζεσαι, βρίσκεις τον τρόπο να τη διηγηθείς, ξεπερνώντας κάθε δυσκολία».