Τα Social Media Trends που θα επηρεάσουν το 2023 επιχειρεί να σκιαγραφήσει το νέο report της Ogilvy. Το report δεν υπόσχεται να αποκρυπτογραφήσει το ευρύτερο περιβάλλον λεπτοµερώς, αλλά αντίθετα, υιοθετεί µία πιο εστιασµένη προσέγγιση κοιτάζοντας το περιβάλλον του κλάδου υπό τρία πρίσµατα: 1) Τι διαµορφώνει τα Content & Channels, 2) Τι ανατέλλει στο Connected Commerce και 3) Πώς εξελίσσονται Influence & Creators. Όσον αφορά το πρώτο πρίσμα, το TikTok είναι «Το trend», όπως επισημαίνεται.

Με περισσότερους από 3,4 εκατ. χρήστες στην Ελλάδα, οι οποίοι περνούν κατά µέσο όρο 80+ λεπτά καθηµερινά στην εφαρµογή, δεν πρόκειται για μια εφήμερη επιτυχία. Παράλληλα, υπάρχει μια μετακίνηση από το social-graph στο interest- graph, οι οργανικές και earned προσπάθειες επιστέφουν, η προσφορά αξίας είναι σημαντικότερη από ποτέ, τα brands αποκτούν τεχνητή νοημοσύνη και η εμβυθιστική τεχνολογία δίνει νέο βάθος στα social.

Σχετικά με το Connected Commerce, το 2023 είναι η χρονιά αναθεώρησης των βασικών αρχών του Social Commerce και εξερεύνησης της έννοιας του Connected Commerce. Ο ρόλος των social στο ευρύτερο πλαίσιο του Connected Commerce επικεντρώνεται στο στάδιο της εξερεύνησης. Τέλος, με µία παγκόσµια αγορά που αποτιµάται στα 16,4 δισ. δολάρια το 2022, το Influencer Marketing ήρθε για να µείνει, σύμφωνα με την Ogilvy.