Ο νέος Global Chief Εxecutive της Ogilvy, Andy Main, έθεσε την agenda για τη θητεία του, τονίζοντας ότι στις προτεραιότητές του βρίσκονται η αύξηση της δημιουργικότητας και η εγκαθίδρυση του inclusivity, όπου τα ταλέντα, ακόμα και από ομάδες που υπο-εκπροσωπούνται, θα υποστηρίζονται και θα αναδεικνύονται.
Σε memo του, ο A. Main ανέφερε ότι, παρά την αλλαγή στο consumer behavior, η Ogilvy οφείλει «να συνεχίσει να προσφέρει award-winning διαφημιστικές και branding υπηρεσίες και, παράλληλα, να συνδυάζει το creativity, τη στρατηγική, την τεχνολογία, τα insights, τα data και την επιρροή της σε ιδέες που θα ηγούνται μίας ευρύτερης γκάμας business αποτελεσμάτων».
Παράλληλα, τόνισε την ανάγκη να παραδεχθούν «άβολες αλήθειες» σχετικά με τον ρατσισμό και τις κοινωνικές ανισότητες και δεσμεύτηκε να εξασφαλίσει για την Ogilvy μία κουλτούρα σεβασμού και υποστήριξης νέων μη προνομιούχων ταλέντων, δίνοντάς τους την ευκαιρία να προοδεύσουν.
(Πηγή: Campaign)