Η ΙΔΕΑ Το καλοκαίρι είναι τόσο ξεχωριστό όσο κάθε άνθρωπος. Γιατί άλλος θέλει να περνάει όλη του τη μέρα στη θάλασσα και άλλος να αράζει στο βουνό. Άλλος θέλει camping και άλλος δωμάτιο με θέα στις Κυκλάδες. Σύμφωνα όμως με το μήνυμα της νέας καμπάνιας που δημιούργησε η Ogilvy, υπάρχει ένας καφές «που ενώνει όλα τα καλοκαίρια μας. Ο Nescafé Frappé».

Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί ο Γιώργος Λιανός, εκπροσωπώντας το brand για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Φέτος, λοιπόν, παίρνει την κιθάρα του και τραγουδά το γνωστό τραγούδι «Καλοκαιράκι, βραδινό μπανάκι».

Και εκεί που έχει μπει στον ρυθμό του τραγουδιού, αρχίζουν να τον διακόπτουν. Θα καταφέρει να βρει τον στίχο που μετουσιώνει το τέλειο καλοκαίρι; H παραγωγή του σποτ πραγματοποιήθηκε από τη Stefi & Lynx Productions με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο.