Με αφορμή το τέλος μιας ιδιαίτερης και δύσκολης χρονιάς, η νέα καμπάνια από την Ogilvy για τον Γερμανό δίνει στο κοινό την ευκαιρία να εκφράσει το πώς αισθάνθηκε αυτή τη χρονιά, να γελάσει, να φωνάξει αλλά και να κερδίσει δώρα σε έναν διαγωνισμό που μέσα σε 10 ημέρες ξεπέρασε τις 26.000 συμμετοχές. Τηλεόραση, ραδιόφωνο, Facebook, Instagram και YouTube γεμίζουν ποιήματα, μέσα από ένα ανατρεπτικό countdown. Στην έναρξη της καμπάνιας, ο Διονύσης Ατζαράκης αποτυπώνει τη σχέση μας με το 2020 μέσα από μια σειρά ποιημάτων. Στη συνέχεια, δίνει τη σκυτάλη στο κοινό, απαγγέλοντας ο ίδιος κάποια από τα ποιήματα που έγραψαν χρήστες στο www.byebye2020gr. Την παραγωγή του project ανέλαβε η Foss Productions και τη σκηνοθεσία ο Γιώργος Κανελλόπουλος.