Η ΙΔΕΑ Η καθημερινότητα μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης, όπως αποδεικνύεται στη νέα καμπάνια της Ogilvy για την Ikea. Το να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα είναι τελικά πιο εύκολο από όσο νομίζουμε. Αρκεί να κάνουμε μικρές αλλαγές στον τρόπο που ζούμε την κάθε μας μέρα.

Στα διαφημιστικά σποτ της καμπάνιας παρακολουθούμε καθημερινές στιγμές απλών ανθρώπων που μοιάζουν… σε όλους μας. Τι διαπιστώνουμε στην πράξη; Ότι αρκεί να βάλουμε στη ζωή μας κάποιες καινούργιες συνήθειες, όπως τις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες, τους λαμπτήρες LED, το επαναχρησιμοποιούμενο μπουκάλι νερού ή έναν κάδο ανακύκλωσης και θα μειώσουμε αισθητά το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα.

Η καμπάνια παρουσιάζει και τις αλλαγές που και η ίδια η Ikea ως εταιρεία, έχει κάνει ή σκοπεύει να κάνει για την προστασία του περιβάλλοντος. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο και μουσική υπόκρουση Peggy Lee «It’s a good day».