Η ΙΔΕΑ Τα νέα που αφορούν την κλιματική κρίση είναι αλήθεια ότι χαλούν τη διάθεση των ανθρώπων. Γι’ αυτό και η νέα καμπάνια της Ogilvy για την Greenpeace, αποτελείται από υλικά σε offline και online Μέσα που «χαλάνε το κλίμα» στο οποίο βρίσκεται εκείνη τη στιγμή ο θεατής, προκειμένου να τον προβληματίσουν ώστε να στηρίξει τον οργανισμό και όλοι μαζί «να φτιάξουν το κλίμα» του πλανήτη.

Η επικοινωνία περιλαμβάνει outdoors, στοχευμένα σε διαφορετικές περιοχές της Αθήνας (Βόρεια προάστια, κέντρο Αθήνας και παραλιακό μέτωπο), τηλεοπτικά σποτ, ραδιοφωνικά σποτ στο Spotify (στοχευμένα σε όσους ψάχνουν Happy, Summer ή Romantic Playlists) και μία ειδικά δημιουργημένη YouTube Playlist με nature sounds που στοχεύει στους χρήστες που ακούν audio content με φυσικούς ήχους για να χαλαρώσουν, μόνο που στο τέλος κάθε track της συγκεκριμένης playlist τους περιμένει μια δυσάρεστη έκπληξη. Την 360 καμπάνια ολοκληρώνει το SAnD Sculpture, ένα creative outdoor, που τοποθετήθηκε στην παραλία της Αρτέμιδας, με σκοπό να προβληματίσει όσους επισκέπτονταν στην παραλία για να χαλαρώσουν.

Πρόκειται για ένα γλυπτό από άμμο που απεικονίζει ένα δελφίνι, σε φυσικό μέγεθος, οδηγημένο στην ακτή για να ξεψυχήσει, πνιγμένο απ’ τα πλαστικά. H ιδέα της επικοινωνίας βασίζεται στο λεγόμενο «eco-anxiety», δηλαδή στα αρνητικά συναισθήματα που δημιουργούν οι πληροφορίες για την καταστροφή του κλίματος της Γης. Το σύνολο της καμπάνιας επιμελήθηκε παραγωγικά η Foss Productions.