Η ΙΔΕΑ Η νέα καμπάνια της Ogilvy για το rebranding της Eurobank είναι ένας ύμνος σε αυτούς που πραγματικά χρειάζεται ο κόσμος σήμερα, στους καθημερινούς πρωτοπόρους.Σε αυτούς που αγκαλιάζουν το διαφορετικό, που αναζητούν την πρωτοπορία σε κάθε κίνησή τους και που νοιάζονται για το σύνολο και όχι για τη μονάδα. Οι δικές τους καθημερινές επιλογές, μεγάλες ή μικρές, μας πηγαίνουν όλους μπροστά.
ετακινούνται με ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μειώνουν τους ρύπους, επιλέγουν και βάζουν στο καλάθι τους ρούχα από ανακυκλώσιμα υλικά, ανακαλύπτουν κάθε ήπειρο εξάγοντας τα προϊόντα τους, επιλέγουν να πάνε στη δουλειά με τον πιο πράσινο τρόπο, με το ποδήλατο.
Η καμπάνια ξεκίνησε από την τηλεόραση, αλλά απλώνεται σε κάθε Μέσο. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Foss Productions, σε σκηνοθεσία Cook & Waiter (Άκης Πολύζος και Αυρήλιος Καρακώστας).