«Γιατί σταμάτησες να σκέφτεσαι τη φροντίδα;» ρωτά η νέα καμπάνια του Dove «What Happened to Care?» από την Ogilvy. Και το ίδιο ρωτά τις αληθινές γυναίκες της καμπάνιας, οι οποίες έπαιξαν ένα ιδιαίτερο παιχνίδι λέξεων: ακούγοντας τις λέξεις «κορώνα, μάσκα, γάντια, μέτρα», μοιράστηκαν το πρώτο πράγμα που τους ήρθε στο μυαλό, που ήταν έννοιες συνδεδεμένες με τη δύσκολη πραγματικότητα του τελευταίου χρόνου.

Μια πραγματικότητα στην οποία η προστασία έγινε προτεραιότητα για όλους, ενώ άλλες έννοιες παραμελήθηκαν. Η κάθε πρωταγωνίστρια έδωσε τις αυθόρμητες απαντήσεις της σε αυτή την απρόσμενη συνέντευξη, ανακαλύπτοντας τελικά πως όλες αυτές οι λέξεις ήταν στην πραγματικότητα λέξεις που υποδηλώνουν φροντίδα ή ομορφιά. H καμπάνια υπενθυμίζει την ξεχασμένη έννοια της φροντίδας του εαυτού μας, εμπνέοντάς μας να τη βάλουμε και πάλι στη ζωή μας. Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η Τakes 2 και τη σκηνοθεσία ο Ευθύμης Kosemund Σανίδης.