Η ΙΔΕΑ Μια νέα «χώρα» παρουσιάζει η καινούρια καμπάνια που δημιούργησε η Ogilvy για το What’s Up της Cosmote. Η Whatsupia, «η χώρας των δωρεάν data» που βρίσκεται όπου υπάρχουν πανεπιστήμια στην Ελλάδα, έχει δική της ιστορία, δικούς της παραδοσιακούς χορούς και φορεσιές, ακόμα και δική της γλώσσα και αντικείμενα λατρείας.
Σκοπός της επικοινωνίας είναι να παροτρύνει τους φοιτητές να μπουν στο What’s Up App και να ενεργοποιήσουν το geolocation, για να γίνουν «πολίτες» της Whatsupia. Με τον τρόπο αυτό, κάθε φορά που θα πηγαίνουν στη σχολή τους, θα λαμβάνουν αυτόματα δωρεάν δεδομένα, τα οποία και θα μπορούν να καταναλώνουν όσο βρίσκονται στον χώρο του πανεπιστημίου.
Η καμπάνια «τρέχει» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, outdoor και digital Μέσα. Την παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η TopCut-Modiano σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Ρέντη και τη μουσική η Bounce Music & Sound Productions.