Ο Matt Watson, Executive Creative Director στην PepsiCo Ευρώπης, προήχθη σε Chief Creative Officer, EU. Ο Watson ήταν υπεύθυνος για την καθοδήγηση της δημιουργικής παραγωγής για το in-house creative agency Sips & Bites της PepsiCo. Το εν λόγω agency έχει δημιουργήσει δουλειές όπως το «Doritos silent: the world’s first AI augmented snack», μια λύση που διακρίθηκε στα 2024 Campaign Big Awards.
Το in-house agency κυκλοφόρησε, επίσης, το «Extra flamin’ hot couture» για τα Doritos, το οποίο περιελάμβανε ένα… ιδρωμένο billboard. Δημιούργησε δε, το χριστουγεννιάτικο σποτ της Pepsi Max, με τίτλο «It can wait», το οποίο παρουσίασε όλα εκείνα που μπορούν να τεθούν σε παύση για την εορταστική περίοδο, όπως η εργασία και η μελέτη.
Σημειώνεται πως ο Watson εντάχθηκε στην PepsiCo τον Μάιο του 2020, ως Ηead of Creative στο Ηνωμένο Βασίλειο και προήχθη σε ECD Ευρώπης, τον Μάρτιο του 2023. Πριν από την PepsiCo, ο Watson ήταν, μεταξύ άλλων, ECD στην Cult LDN και Creative Director στην Digitas UK. Ο Watson εμφανίστηκε στη λίστα με τους κορυφαίους in-house creators του Campaign για το 2024, μαζί με τους Rasmus Smith Bech, ECD στο BBC Creative, και Alice Tonge, Group Creative Director στην Apple.
(Πηγή: Campaign)