Ο Marc Pritchard CBO της Procter & Gamble ανακηρύχθηκε από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζόμενων (WFA), ως ο Global Marketer για το 2020. Ο Μ. Pritchard κατάφερε να αποσπάσει αυτήν τη διάκριση, μετά από 12 δύσκολους μήνες, κατά τους οποίους ενθάρρυνε τις ομάδες marketing της Procter & Gamble να επικεντρωθούν στη «λιτή καινοτομία», να δώσουν έμφαση στη στόχευση, τη βιωσιμότητα και την επιχειρηματική ανάπτυξη του brand και να το οδηγήσουν επιτυχώς στα «ήρεμα νερά» της νέας κανονικότητας.

Ο Pritchard ήταν ένας από τους έξι marketers που περιλήφθηκαν στη λίστα για το βραβείο, σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ συνυποψήφιοί του στη διεκδίκηση του τίτλου ήταν οι επικεφαλής marketing των εταιρειών Huawei, Burger King, Mattel και Mars. Ο σχεδιασμός του ετήσιου διαγωνισμού της WFA, που ανέδειξε τον Pritchard και διεξάγεται σε συνεργασία με το The Drum, είναι έτσι διαμορφωμένος, ώστε να δίνει έμφαση στον τρόπο με τον οποίο οι παγκόσμιοι και περιφερειακοί marketers συμβάλλουν στην αλλαγή των επιχειρήσεων, της βιομηχανίας, αλλά και της κοινωνίας προς το καλύτερο.

(Πηγή: TheDrum)