Μέσω νέας καμπάνιας ευαισθητοποίησης του κοινού

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), με στόχο να αναδείξει το προσωπικό των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων που εργάζεται αδιάλειπτα στην περίοδο της κρίσης Covid-19, προχώρησε στη δημιουργία καμπάνιας κοινωνικής ευθύνης που απευθύνεται στο αγοραστικό κοινό. Μέσα από ενδεικτικούς κλάδους αναδεικνύει την προσπάθεια που κάνει κάθε ελληνική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου, για να εξυπηρετήσει τις καθημερινές ανάγκες των πολιτών.

Η καμπάνια «Ελληνικές Στιγμές. Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο» θα έχει διάρκεια ενός μήνα και θα προβληθεί σε τηλεοπτικά μέσα πανελλαδικής κάλυψης και σε όλα σχεδόν τα ελληνικά sites και apps. Τη δημιουργία της καμπάνιας επιμελήθηκε με χορηγία της, η TheJones. H online προώθηση θα υλοποιηθεί με τη χορηγία των Acrossmedia241 και Project Agora, ενώ η τηλεοπτική προβολή του σποτ θα υλοποιηθεί με τη χορηγία της Ira Media.