Διαφορές στην καταναλωτική συµπεριφορά ανάµεσα σε κοινό που έχει ή σκοπεύει να εµβολιαστεί ενάντια στον Covid-19 και σε µη εµβολιασµένο καταδεικνύει νέα έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεµπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) σε δείγµα 950 ατόµων. Ενδεικτικά, 66% των µη εµβολιασµένων θεωρούν ότι είναι ασφαλές να κυκλοφορούν έξω όπως πριν, ενώ µόλις το 23% των εµβολιασµένων πιστεύει το ίδιο.

Στα καταστήµατα super market 1 στους 2 εµβολιασµένους θεωρούν τα µέτρα υπερβολικά, άποψη την οποία µοιράζεται 1 στους 8 µη εµβολιασµένους. Το 47% των εµβολιασµένων προσπαθεί να κάνει γρήγορα τις αγορές του στο super market, έναντι 19% των µη εµβολιασµένων, ενώ 33% του εµβολιασµένου κοινού δηλώνουν ότι απολυµαίνουν τα προϊόντα πριν τα βάλουν στο σπίτι, έναντι 13% του µη εµβολιασµένου.

Αντίστοιχα, το 32% του εµβολιασµένου κοινού δηλώνει ότι αποφεύγει τα χύµα προϊόντα έναντι 17% των µη εµβολιασµένων. Παράλληλα, σε σχέση µε τις ηλεκτρονικές αγορές, 14% των εµβολιασµένων προτίθενται να αγοράσουν εξ αποστάσεως τρόφιµα έναντι 6% των µη εµβολιασµένων.