Ο Άλεξ Χρονόπουλος αναλαμβάνει καθήκοντα Head of Marketing στον όμιλο της 24 Media. Στο πλαίσιο των καθηκόντων του, αναλαμβάνει την ανάπτυξη της επικοινωνιακής προβολής και στρατηγικής των προϊόντων του ομίλου, καθώς και την ενίσχυση της εταιρικής εικόνας.

Με μεταπτυχιακές σπουδές στο National Film and Television School της Αγγλίας (NFTS) στον τομέα του Marketing και έχοντας εργαστεί στον όμιλο του Mad ως επικεφαλής του τμήματος Marketing, προερχόμενος από διεθνείς εταιρείες, διαθέτει πολύχρονη εμπειρία στον χώρο του entertainment και των media.

Η ένταξη του Άλεξ Χρονόπουλου στο ανθρώπινο δυναμικό της 24 Media συμβαδίζει, όπως επισημαίνει η ίδια, με τη γενικότερη στρατηγική της εταιρείας για επένδυση σε καταξιωμένα στελέχη, με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξή της και τη διατήρηση της ηγετικής της θέσης.