Ως κεντρικός ομιλητής, με θέμα το τουριστικό marketing

Συγκεκριμένα, οι συμβουλές του συνοπτικά είναι: «Facebook: Μην επενδύετε πολύ χρόνο στο Facebook εάν δεν ξοδεύετε χρήματα στο διαφημιστικό τους πρόγραμμα. Google: Χρησιμοποιήστε το Google Remarketing – Σας επιτρέπει να διαφημιστείτε δωρεάν και στοχευμένα σε χιλιάδες καταναλωτές. Videos: Χρησιμοποιείστε αρχεία βίντεο στην ιστοσελίδα σας και περιοριστείτε σε διάρκεια έως 90 δευτερόλεπτα. Email campaigns: Μη φοβάστε να επικοινωνήσετε με email με τις επαφές στη βάση δεδομένων σας συχνότερα από μία φορά το μήνα. Newsletters: Μη χρησιμοποιείτε τη φράση “Γραφτείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας” στην ιστοσελίδα σας. Σήμερα, θα πρέπει να προσφέρετε στον πελάτη κάτι που να έχει αξία για εκείνον, προκειμένου να σας δώσει σε αντάλλαγμα τα στοιχεία επικοινωνίας του». Ο τίτλος της παρουσίασής του στο Hospitality.Next θα είναι «How we delivered over 60.000 euros of business in 4 days».