Η Nokia αλλάζει την εταιρική της ταυτότητα, συμπεριλαμβανο­μένου του λογοτύπου της, για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 60 χρόνια, σηματοδοτώντας την αλλαγή στην πορεία της.

Το νέο λογότυπο εγκαταλείπει το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα που είχε συνδεθεί έντονα με το brand και ακολουθεί μια πιο μοντέρνα και ψηφιακή προσέγγιση.\

Το χρώμα θα αλλάζει ανάλογα με τη χρήση για την οποία θα προορίζεται. «Στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων εξακολουθούμε να είμαστε ένα επιτυχημένο mobile phone brand, αλλά αυτό δεν είναι πλέον η Νokia», ανέφερε ο CEO της Nokia Pekka Lundmark στο Bloomberg: «Θέλουμε να λανσάρουμε ένα νέο brand που εστιάζει στα δίκτυα και στη βιομηχανική ψηφιοποίηση».

(Πηγή: MarketingWeek.com)