Ο Νίκος Αυλώνας, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής του Κέντρου Αειφορίας (CSE), συνέγραψε μαζί με τον George Nassos, το βιβλίο με τίτλο «Practical Sustainability Strategies: How to gain a competitive advantage», με στόχο να παρουσιάσει με τον πιο απλό τρόπο τις στρατηγικές που πρέπει να ακολουθούνται στα θέματα εταιρικής υπευθυνότητας.

Περιεχόμενο & θεματολογία
To βιβλίο εκδόθηκε πριν λίγο καιρό στην Αμερική από τον εκδοτικό οίκο Wiley και απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και της Βιώσιμης ανάπτυξης, όσο και σε μεταπτυχιακούς φοιτητές και καθηγητές πανεπιστημίων. Ο συγγραφέας προσεγγίζει τα θέματα βιωσιμότητας από την πρακτική τους πλευρά και παρουσιάζει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που αποφέρει η εφαρμογή της στρατηγικής για τους οργανισμούς που τα εφαρμόζουν ή θέλουν να τα εφαρμόσουν στην πράξη.

Επίσης, παρουσιάζει δοκιμασμένες στην πράξη, αλλά και αποδεδειγμένες στρατηγικές, που καθιστούν δυνατό για τους οργανισμούς να αναπτύξουν, να διατηρήσουν ή να επεκτείνουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, με θετικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και την κοινωνία. Παράλληλα, στο βιβλίο συμπεριλαμβάνονται μοναδικά case studies, κάποια από τα οποία προέρχονται από τη συνεργασία του συγγραφέα με μεγάλες εταιρείες, τα οποία καταδεικνύουν πώς κάποιες από αυτές έχουν εφαρμόσει στο παρελθόν τις στρατηγικές που αναφέρονται στο βιβλίο.

Όνειρο ζωής
Ο Νίκος Αυλώνας έχει διακριθεί ως ένας από τους «Top 100 Thought Leaders in Trustworthy Business Behavior» από τον Οργανισμό Trust Across America, εξειδικεύεται στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Management Απόδοσης, Εταιρική Διακυβέρνηση,  Balanced Scorecard και έχει πραγματοποιήσει την μελέτη και την εφαρμογή συστημάτων και μεθοδολογιών σε δεκάδες κορυφαίες επιχειρήσεις και οργανισμούς σε Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική και Μέση Ανατολή.

Σχολιάζοντας την έκδοση του νέου του βιβλίου, ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής: «Το βιβλίο αυτό υπήρξε για μένα όνειρο ζωής. Αποτελεί την αποτύπωση της δεκαπενταετούς διεθνούς επαγγελματικής πορείας και εμπειρίας μου σε 4 ηπείρους, κατά την οποία συνεργάστηκα με δεκάδες διεθνείς φορείς και Fortune 500 εταιρείες, συμβάλλοντας στην δημιουργία πρακτικών στρατηγικών με θετικά αποτελέσματα τόσο για τις ίδιες όσο και για την Κοινωνία και το Περιβάλλον, για ένα καλύτερο παρόν και μέλλον».

Η επίσημη παρουσίαση του βιβλίου στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιανουαρίου στο Μουσείο Γουλανδρή, με ομιλητές τους Γιάννη Φρέρη, Διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης της Γέφυρα Α.Ε, Αναστασία Σιδέρη, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικών Υποθέσεων της Coca-Cola ΝΑ Ευρώπης, τον καθηγητή Νικόλαο Τραυλό, Πρύτανη του ALBA Graduate Business School και συντονιστή τον Νικόλα Βαφειάδη.  MW

Το Κέντρο Αειφορίας
Το Kέντρο Αειφορίας(CSE) αποτελεί εκπαιδευτικό και συμβουλευτικό οργανισμό εξειδικευμένο στα θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας, ο οποίος ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2005.  Με συγκριτικό πλεονέκτημα την πολύχρονη εμπειρία επί θεμάτων ΕΚΕ, έχει υποστηρίξει και υλοποιήσει πρωτοπόρες δράσεις που αφορούν στην εταιρική υπευθυνότητα, ενώ έχει σχεδιάσει στρατηγικές που ενισχύουν την καινοτομία και το υπεύθυνο επιχειρείν τόσο σε εθνικό, όσο και διεθνές επίπεδο. Σήμερα δραστηριοποιείται σε 25 χώρες και 3 ηπείρους και διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο του περισσότερους από 100 πελάτες, μεταξύ των οποίων οι Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, Dubai Government, Εurochamber of Commerce και Fortune 500, Lloyds banking group, Coca Cola, Walmart, ABM, LSI. Lincoln Financial Group.