Νέα καμπάνια για το application της μάρκας.

Με τα γυμναστήρια σε όλο τον κόσμο να κλείνουν λόγω κορωνοϊού, οι καταναλωτές αναζητούν τρόπους να συνεχίσουν τις προπονήσεις τους από το σπίτι. Fitness brands, όπως τα Peloton και Popsugar, αναλαμβάνουν δράση, προσφέροντας δωρεάν προγράμματα και εφαρμογές, ενώ και η Nike αναλαμβάνει να υποστηρίξει τους αθλούμενους που βρίσκονται σε κατ’ οίκον περιορισμό, προσφέροντας πρόσβαση σε premium features της εφαρμογής της Nike Training Club (NTC) app.

Η επικοινωνία της πρωτοβουλίας ακολουθεί το καθιερωμένο, λιτό και ξεκάθαρο copywriting που ακολουθεί το brand και το agency του, Wieden + Kennedy και αναφέρει: «Αν ονειρεύτηκες ποτέ να παίξεις για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, αυτή είναι η ευκαιρία σου. Παίξε μέσα, παίξε για τον κόσμο». Η συνδρομητική υπηρεσία περιλαμβάνει προπονήσεις, προγράμματα άσκησης και συμβουλές από προπονητές διάσημων αθλητών.

Κάποιοι από τους σημαντικότερους ambassadors του brand συμμετέχουν επίσης στην ενέργεια, μεταφέροντας το μήνυμα μέσα από τα κοινωνικά τους δίκτυα. Η κίνηση έρχεται σε συνέχεια της οικονομικής στήριξης που προσέφερε η μάρκα και προσωπικά οι ιδρυτές και η ηγεσία της, για την αντιμετώπιση της πανδημίας, δωρίζοντας περισσότερα από 15 εκατ. δολάρια σε τοπικές οργανώσεις υγείας. Παράλληλα, το ίδρυμα της Nike ανακοίνωσε δωρεά ύψους 1 εκατ. δολαρίων για τη στήριξη πρωτοβουλιών του ΟΗΕ στη διαχείριση της πανδημίας.
(Πηγή: AdWeek)