Μειωμένα και τα επίπεδα πιστότητας.

Η προσωπική περιποίηση επηρεάστηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια του lockdown στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η Nielsen σε 800 γυναίκες άνω των 18 ετών. Το 74% υιοθέτησε πιο απλές ρουτίνες περιποίησης και ομορφιάς από ό,τι πριν, ενώ το 79% αναφέρει ότι μείωσε τα έξοδα για την αγορά ειδών προσωπικής περιποίησης και ομορφιάς. Την ίδια περίοδο, η πιστότητα στις μάρκες χαλάρωσε, με το υψηλότερο ποσοστό αλλαγής μαρκών να σημειώνεται στα προϊόντα περιποίησης προσώπου (36%).

Επίσης, υψηλό είναι το ποσοστό εκείνων που για πρώτη φορά χρησιμοποίησαν το ηλεκτρονικό κανάλι για αγορές προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Για την επιστροφή στην κανονικότητα, οι Ελληνίδες είναι επιφυλακτικές και δηλώνουν πως θα επισκέπτονται λιγότερο συχνά πολυκαταστήματα, nail bars και ινστιτούτα ομορφιάς. Μερικά από τα μέτρα ασφάλειας που παίζουν ρόλο στην επιλογή προορισμών ομορφιάς είναι η αποστείρωση του εξοπλισμού, το προσωπικό να αλλάζει γάντια και μάσκα μετά από κάθε πελάτη, καθώς και να περιορίσουν στο ελάχιστο τον αριθμό των πελατών που εξυπηρετούνται ταυτόχρονα.