Στο πλαίσιο αυτής της φιλοσοφίας, το Marketing Week για άλλη μια χρονιά προχωρεί στη διοργάνωση του Athens Creativity Conference, το οποίο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου, στο ΟΤΕAcademy. Kαι η φετινή διοργάνωση φέρνει στην Αθήνα επικεφαλής και κορυφαία στελέχη σπουδαίων διαφημιστικών δικτύων και agencies από όλο τον κόσμο. Πιο συγκεκριμένα, στη φετινή διοργάνωση, στη σκηνή του ΟΤΕAcademy θα βρεθούν, ο Global Chief Creative της RAPP, Ian Haworth, ο Chief Creative Officer της LBi, Chris Clarke, ο Πρόεδρος και Partner της πρωτοποριακής Sid Lee Amsterdam, Mac MacDonald, ο Creative Director & Partner της Serviceplan Munich, Christoph Everke, η Chief Strategy Officer EMEA της McCann Worldgroup, Nikki Crumpton και η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Indie Amsterdam, Chris Vannitsem. Όλοι επιτυχημένοι στο χώρο τους και με κοινά χαρακτηριστικά το πάθος, το πείσμα και την τόλμη. Σε αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά θα στηριχθεί και ο θεματικός άξονας του Athens Creativity Conference 2013. Είναι νομίζω προφανές ότι σε εποχές όπως η σημερινή, η συνύπαρξη σε ένα συνέδριο τόσων πολλών σημαντικών ονομάτων από το χώρο της παγκόσμιας δημιουργικής διαφημιστικής κοινότητας, αποτελεί μοναδική ευκαιρία που δεν πρέπει να χάσει κανείς. Και ο τίτλος του συνεδρίου, νομίζω, τα λέει όλα: «Never, never give up»! Προσυπογράφουμε και προχωράμε. Σας περιμένουμε λοιπόν όλους, στις 30 Σεπτεμβρίου, για να ακούσουμε από κοντά κορυφαίους ξένους διαφημιστές, που συνδυάζοντας ρίσκο, δημιουργικότητα, εμπειρία, μεράκι και ικανότητες, κατάφεραν να αναδείξουν διαφημιζόμενα brands και υπηρεσίες σε δύσκολους καιρούς. Σίγουρα έχουμε να διδαχθούμε πολλά από αυτούς.
Καλή σεζόν να έχουμε…