Καθώς brands και agencies προχωρούν σε περισσότερες προσπάθειες να διαβεβαιώσουν ότι ο τρόπος που λειτουργούν στο advertising είναι πιο αντιπροσωπευτικός του κόσμου που τα περιβάλλει, η World Federation of Advertisers (WFA) παρουσίασε έναν νέο οδηγό για marketers, ώστε να βελτιώσει το diversity και το representation στην creative διαδικασία. Ο οδηγός προσπαθεί να εντοπίσει το χάσμα στη διαδικασία αυτή και τις προκαταλήψεις που μπορούν να παρεισφρήσουν και να αντιμετωπίσει σχετικά ζητήματα σε όλα τα στάδιά της.

Προτείνει δε 12 ερωτήματα που μπορούν να ρίξουν φως σε κάθε στάδιο, συγκεντρώνοντας τα στοιχεία που μπορούν να αντιμετωπίσουν τα ζητήματα. Κάθε στάδιο, από το creative briefing έως τα insights και από το localization έως το media placement, παρουσιάζεται με παραδείγματα από brands και καμπάνιες του WFA για μέλη του, όπως AB InBev, Diageo, GSK, Ikea, Mars, Mattel, P&G, Philips και Unilever. Ενθαρρύνει, επίσης, τους marketers να εξοβελίσουν τα στερεότυπα που σχετίζονται με το φύλο, τη φυλή και τη σεξουαλικότητα από τη δημιουργική διαδικασία, εξετάζοντας media plans, ώστε να διασφαλιστεί ο προοδευτικός χαρακτήρας τους και το diversity των test-and-learn κοινών.

(Πηγή: The Drum)