Τον ρόλο του CEO ανέθεσε η Nielsen στον Karthik Rao, ο οποίος διαδέχτηκε τον David Kenny μετά την ανάληψη του ρόλου του Executive Chairman της εταιρείας. O Karthik Rao, ο οποίος θητεύει ως CEO των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων audience measurement της εταιρείας το 2023, αποτελεί βετεράνο της, καθώς εντάχθηκε σε αυτήν πριν 23 χρόνια ως Director of Client Consulting στην Bases, λίγο διάστημα μετά την απόκτησή της από τη Nielsen το 1998.

Κατά τη διάρκεια της θητείας του, ανελίχθηκε ιεραρχικά, επιβλέποντας το χαρτοφυλάκιο της Nielsen, συμπεριλαμβανομένων των Nielsen Entertainment, Nielsen Gracenote, Nielsen Brandbank και την επιχειρηματική δραστηριότητα Nielsen telecom σε όλες τις παγκόσμιες αγορές.

«Είχα την τύχη να ηγηθώ αυτής της εταιρείας σε εξαιρετικές περιόδους τα τελευταία πέντε χρόνια, συνεργαζόμενος με τον Karthik Rao για μεγάλο μέρος αυτών», δήλωσε ο David Kenny, ο οποίος υπήρξε επί μακρόν μέλος και από νωρίς πρωτοπόρος της ψηφιακής διαφήμισης, προτού αναλάβει ποικίλους ρόλους σχετικούς με την τεχνολογία και τα data, μεταξύ των οποίων και του CEO στη Nielsen το 2018.

(Πηγή: MediaPost)