Με τις παρεξηγήσεις που συμβαίνουν στο οικογενειακό τραπέζι.
Στον «αέρα» βρίσκεται το νέο τηλεοπτικό σποτ της Οικογένειας Χριστοδούλου. Στόχος της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας είναι να αναδείξει μέσα από μια έντονα χιουμοριστική ματιά τις παρεξηγήσεις που συμβαίνουν στο οικογενειακό τραπέζι για το τελευταίο ποτήρι χυμού.
Μετά τον φυσικό χυμό πορτοκάλι 100%, ήρθε και ο φυσικός χυμός Πορτοκάλι, Μήλο, Καρότο 2 λίτρων, με φρούτα από τη Μακεδονία, τη Θεσσαλία, την Ήπειρο και την Πελοπόννησο, που στύβονται μέσα σε 24 ώρες από τη συγκομιδή τους. Δεν περιέχει ζάχαρη ή συντηρητικά, όπως όλοι οι χυμοί ψυγείου Οικογένεια Χριστοδούλου και καλύπτει τις ημερήσιες ανάγκες σε βιταμίνη Α.
Η Οικογένεια Χριστοδούλου κυκλοφόρησε αυτούς τους δύο φυσικούς χυμούς 2 λίτρων και σε ατομική συσκευασία 250ml. Την παραγωγή υπογράφει η The Stripes Productions, σε σηνοθεσία Νικόλα Πάσσαρη-Kimino και σενάριο Θοδωρή Νιάρχου.