H ByteDance, η κινεζική εταιρεία στην ιδιοκτησία της οποίας βρίσκεται το TikTok, διευρύνει το portfolio των brands της και λανσάρει ένα νέο social media application με προτάσεις για shopping και lifestyle.

H εφαρμογή με την επωνυμία Kesong λανσαρίστηκε την προηγούμενη εβδομάδα και επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται φωτογραφίες και videos, καθώς και προτάσεις σχετικά με τη μόδα και εμπειρίες shopping.

Το application είναι αντίστοιχο με την Xiaohongshu, γνωστή εκτός Κίνας ως Red, μια πλατφόρμα lifestyle και ηλεκτρονικού εμπορίου που διαθέτει πάνω από 200 εκ. χρήστες. Η Xiaohongshu συγκρίνεται συχνά με το Instagram λόγω της επιρροής της στους νέους και την έμφασή της στο lifestyle, ενσαρκώνοντας μια κυρίαρχη ιδέα στο κινεζικό marketing, το «planting-grass», ότι δηλαδή οι key opinion leaders μπορούν να πείσουν τους followers τους να αγοράσουν κάτι.

To Kesong φέρεται να διευθύνεται από τον Alex Zhu, Senior Vice President of Product and Strategy της ByteDance και πρώην επικεφαλής του TikTok. Η εξέλιξη ακολουθεί τη δεδηλωμένη απόφαση της ByteDance να διευρύνει την αυτοκρατορία της με περισσότερα κοινωνικά δίκτυα, στο πλαίσιο και του ανταγωνισμού με τον κινεζικό τεχνολογικό γίγαντα Tencent.

(Πηγή: TheDrum)