H Wind, συνεχίζοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό της σε όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη, παρουσιάζει το ανανεωμένο site του F2G. Αφετηρία για τον επανασχεδιασμό του είναι η πρόθεση της εταιρείας, όπως επισημαίνει, να παρέχει μία αναβαθμισμένη εμπειρία στον χρήστη και να βελτιώνει το επίπεδο εξυπηρέτησης με νέες τεχνολογικές δυνατότητες.Το site του F2G έρχεται με νέο σχεδιασμό, ενώ όλες οι ενέργειες ολοκληρώνονται σε λίγα βήματα.
Oι πληροφορίες για τις υπηρεσίες του F2G είναι συγκεντρωμένες σε ένα σημείο, ενώ η εγγραφή, σύνδεση και ανανέωση του χρόνου ομιλίας γίνεται με τη χρήση του αριθμού του τηλεφώνου, χωρίς usernames και passwords. «Το F2G ακολουθώντας τις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτή και τις τάσεις της εποχής, μετασχηματίζεται σε έναν ψηφιακό χώρο που δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να κάνει τα πάντα από την κινητή του συσκευή. Το φρέσκο site και ο γενικός ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας αλλάζουν δομικά τον τρόπο που βλέπουμε την καρτοκινητή», δήλωσε o Γιάννης Ηλιόπουλος, Digital Transformation Director της Wind Ελλάς.