Το Susami Creative Agency ανέλαβε τον σχεδιασμό της νέας οπτικής ταυτότητας του Κέντρου Γυναικείων Μελετών και Ερευνών Διοτίμα. Το καινούριο λογότυπο χαρακτηρίζεται από γεωμετρική λιτότητα και αφαιρετικό συμβολισμό.

Ο κύκλος σηματοδοτεί έννοιες όπως η συμπερίληψη, η προστασία, η αλληλεγγύη, η ομαδικότητα, η συλλογικότητα και η υποστήριξη, ενώ η διαγώνια γραμμή συμβολίζει τον δυναμισμό, την ενεργητικότητα και την κίνηση.

Στο σύνολό του, το νέο σύμβολο, τοποθετημένο ανάμεσα στη λιτή γραφή του λογοτύπου, λειτουργεί παρεμβατικά, συμβολίζοντας την τομή, την αλλαγή παραδείγματος που επιχειρεί η Διοτίμα, καθώς και την αντίθεση προς τα υπάρχοντα συστήματα έμφυλης καταπίεσης και ανισότητας, επισημαίνει το agency.