Το WPP λανσάρει το Creative Data School, ένα νέο πρόγραμμα σχεδιασμένο με στόχο να βοηθήσει τους νέους να αυξήσουν τις γνώσεις τους σε τομείς των data και AI.

Το πρόγραμμα θα προσφέρει μαθήματα σχετικά με εφαρμογές μηχανικής μάθησης, προγραμματισμό με Python κ.ά. Τα sessions για άτομα ηλικίας 10 έως 25 ετών, θα πραγματοποιούνται τόσο διαδικτυακά όσο και σε σχολεία, σε συνεργασία με ΜΚΟ και εκπαιδευτικούς οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων των City Year UK, Step Now, Primary Engineer και Firetech.

Το WPP ισχυρίζεται πως «βρίσκεται σε καλό δρόμο», ώστε να εκπαιδεύσει έως και 6.000 νέους στη Βρετανία, μέχρι το τέλος του Ιουνίου 2023. Στους συμμετέχοντες άνω των 18 ετών δίνεται η ευκαιρία να υποβάλουν αίτηση πρακτικής άσκησης και εργασίας στον όμιλο.

Ο Stephan Pretorius, Programme Sponsor και Chief Technology Officer του WPP, δήλωσε: «Τα data και το AI θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην προώθηση της καινοτομίας σε κάθε κλάδο. Το Creative Data School του WPP αποτελεί βασικό μέρος αυτής της προσπάθειας».

(Πηγή: Campaign)