Στόχος του Pltfrmr το χτίσιμο μακροπρόθεσμων πλατφορμών για τα brands

Το νέο consultancy agency Pltfrmr (προφέρεται Platformer) ιδρύουν δύο πρώην υψηλόβαθμα στελέχη των McDonald’s και της TBWA. Μετά από χρόνια συνεργασίας, οι Chris Garbutt και Colin Mitchell άφησαν τις θέσεις που κατείχαν, ως CCO στο agency network TBWA\Worldwide και ως SVP of Global Marketing στα McDonald’s, αντιστοίχως, ενώνοντας τις δυνάμεις τους στο νέο project. Το νέο agency προέκυψε μετά από συζητήσεις κατά τη διάρκεια της καραντίνας σχετικά με τη δημιουργία ενός agency εκ του μηδενός, με οπτική που ισορροπεί ισοδύναμα μεταξύ αυτής του agency και αυτής του πελάτη.

Αντίθετα με τα «παραδοσιακά» agencies, το Pltfrmr θα διαθέτει λιτή δομή με λίγους εργαζομένους, πέραν των ιδρυτών του, ενώ δεν θα εστιάζει στη δημιουργία καμπανιών, αλλά στο χτίσιμο μακροπρόθεσμων πλατφορμών για τα brands. Στο πλαίσιο αυτό, και ενώ θα αναπτύσσει συνεργασίες σε όλο τον κόσμο, οι ιδρυτές του θα «επιστρατεύσουν» ένα διεθνές δίκτυο freelance επαγγελματιών, το οποίο αποκαλούν «talent cloud», εναρμονισμένο με τις αρχές του diversity και του inclusivity.

(Πηγή: Adweek)