Ο Ajaz Ahmed, ο Iδρυτής και μακροχρόνιος CEO της AKQA του WPP, ο οποίος έφυγε απότομα το περασμένο φθινόπωρο, εγκαινιάζει ένα νέο agency, την 1η Μαΐου.

Η είδηση δημοσιεύτηκε την Κυριακή, στην εφημερίδα The Times του Λονδίνου, όπου ο Ahmed μίλησε, για πρώτη φορά, για τις διαφωνίες μεταξύ αυτού και του CEO του WPP, Mark Read, σχετικά με τη λειτουργία της AKQA. Την περασμένη εβδομάδα, σε μια τηλεφωνική επικοινωνία για τα τριμηνιαία κέρδη, ο Read ρωτήθηκε για την AKQA, τις προοπτικές της και για το αν το WPP εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης του agency. Ο Read είπε ουσιαστικά ότι δεν υπάρχουν τρέχοντα σχέδια για την πώλησή του.

Στο άρθρο των Times, ο Ahmed είπε πως αισθάνθηκε ότι η «αυτονομία» του είχε υπονομευθεί στο WPP. Κατηγόρησε ορισμένους από τους περιορισμούς που αντιμετώπιζε κατά τη διαχείριση του agency για την πτώση της ανάπτυξής του. Στη σελίδα του στο LinkedIn, ο Ahmed δημοσίευσε ένα teaser βίντεο για το νέο του agency, που ονομάζεται Studio.One.

«Η μετενσάρκωση αρχίζει» και «1 Μαΐου», είναι οι δύο φράσεις που παρουσιάζονται στο βίντεο. Το Studio.One του Ahmed εδρεύει στο Λονδίνο και υποστηρίζεται από την Atrum Capital, σύμφωνα με τους Times.

(Πηγή: MediaPost)