Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο, τo Social Media Conference πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη 8 Οκτωβρίου, ψηφιακά, στη 10η διοργάνωσή του. Το μεγαλύτερο ελληνικό συνέδριο για τα Social Media παρουσίασε στους συμμετέχοντες όλες τις νέες τάσεις στην παραγωγή content, τα συνεχώς εξελισσόμενα features των Facebook & Instagram, τις δυνατότητες που προσφέρει το Tik-Tok στους marketers, καθώς και πληθώρα επιτυχημένων case studies, τόσο από τη διεθνή όσο και από την εγχώρια αγορά.

Στο συνέδριο συμμετείχαν με ομιλία οι Ian Beacraft, VP, Group Director: Digital Strategy + Innovation, Hawkeye, Will Bonaddio, Senior Client Partner, Electric House, Nick Entwistle, Creative Director and Founder of the Bank of Creativity & One Minute Briefs, Adina Francu, Partner Manager CEE, Facebook, Sylvia Solti, Account Manager CEE, Facebook, Emma Wills, Account Director, SEEN Connects, Oliver Yonchev, Managing Director, Social Chain USA, Alvaro Botella, Regional Marketing Analyst for Snapchat, Httpool, Ελευθερία Μαμιδάκη, Co-founder & COO, Vimodji, Αποστόλης Αϊβαλής, Managing Partner, Aival.com & Syllabus Manager, KnowCrunch και Κωνσταντίνος Ανδρούτσος, Academic Advisor Certificate in Digital Marketing, Hellenic American Union & CMO at ROIX. Αναλυτικό ρεπορτάζ για το συνέδριο θα δημοσιευθεί στο τεύχος του Marketing Week που κυκλοφορεί στις 02/11.