Ο οργανισμός Cannes Lions ανακοίνωσε αρκετές αλλαγές στα βραβεία του επόμενου έτους, συμπεριλαμβανομένου του Creative Brand Lion ενώ και οι κανόνες συμμετοχής για το Creative Data Lion έχουν αναθεωρηθεί. Νέες υποκατηγορίες Lions εισάγονται επίσης, όπως το AI Craft που θα αναγνωρίζουν εργασία όπου «η ανθρώπινη δημιουργικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη συνδυάζονται για να δημιουργήσουν ιδέες που καμία από τις δύο δεν θα μπορούσε να επιτύχει μόνη της».

Και δεδομένης της ραγδαίας ανάπτυξης των Retail Media, έχουν εισαχθεί νέες υποκατηγορίες στα Creative Strategy και Creative Data Lions για να «αντικατοπτρίσουν το εύρος της καινοτομίας που συμβαίνει στον χώρο».

Σχολιάζοντας το νέο Creative Brand Lion, ο Simon Cook, Διευθύνων Σύμβουλος της Lions, δήλωσε: «Για 70 χρόνια, αναγνωρίζουμε το έργο και τα δημιουργικά αποτελέσματα που οδηγούν τη ζήτηση για brands σε όλο τον κόσμο. Αλλά το 2026, θέτουμε ένα διαφορετικό ερώτημα: ποιες δυνάμεις καθιστούν πρωτοποριακές αυτές τις ιδέες; Το Lion θα αναγνωρίσει τα γεμάτα όραμα brands, τις κουλτούρες και τις δυνατότητες που καθιστούν το marketing παγκόσμιας κλάσης εξαιρετικά δημιουργικό και τις πρακτικές που το μετατρέπουν σε διαρκή επιχειρηματικό αντίκτυπο». Το Φεστιβάλ θα διεξαχθεί 22-26 Ιουνίου 2026, ενώ οι υποβολές βραβείων ανοίγουν στις 15 Ιανουαρίου.

(Πηγή: MediaPost)