Μετρά πάνω από 50.000 συμμετοχές σε 36 ώρες

Η Cambo δημιουργεί ξανά για το brand Sun of a Beach μια καλοκαιρινή ενέργεια που ταξιδεύει το κοινό σε γνωστά ελληνικά νησιά και που κατάφερε να γίνει viral λίγες ώρες μετά το λανσάρισμα στην Ελλάδα, ενώ τις τελευταίες ώρες γίνεται viral και στις ΗΠΑ. «Ποιο νησί θα ήσουν αν ήσουν νησί;». Αυτό το ερώτημα θέτει η καμπάνια στο κοινό, με ένα phrasing (ti nisi ‘se si) που παραπέμπει στην κλασική ελληνική ατάκα «τίνος είσαι συ;».

Ο χρήστης καλείται να απαντήσει σειρά εικονο-ερωτήσεων για να ανακαλύψει ποια είναι η δική του προσωπικότητα σε νησί. H ακρίβεια του αποτελέσματος προκύπτει από insightful «ερωτήσεις» που ξεφεύγουν από τα κλισέ του είδους. Μobile first σχεδιασμός, απλό gameplay και εικόνες με μπλε, λευκό και πράσινο, βράχια και άμμο, καλοκαιρινή ραστώνη και περιπέτεια, αλλά και γεύσεις και αρώματα Ελλάδας, χαρακτηρίζουν την ενέργεια.

Σε λιγότερο από 36 ώρες, η ενέργεια κατάφερε να γίνει viral με πάνω από 50.000 συμμετοχές (12k users από αυτούς είναι στις ΗΠΑ) και όλο αυτό με μηδενικό media spent. Μέσα στο top 5 των νησιών, μέχρι στιγμής, βρίσκονται η Κρήτη, η Μύκονος, τα Κύθηρα, η Ελαφόνησος και η Δονούσα. Περισσότερα στο www.whichislandareyou.sunofabeach.com.