Στον «αέρα» βρίσκεται το νέο τηλεοπτικό σποτ της Fast Ferries για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο. Η νέα καμπάνια με τίτλο «Η Σταθερή Επιλογή» έχει ως βασικό στόχο να επικοινωνήσει στο ταξιδιωτικό κοινό τις πολλαπλές επιλογές δρομολογίων της εταιρείας προς τα νησιά των Κυκλάδων με αφετηρία τη Ραφήνα ή τον Πειραιά και, παράλληλα, να αναδείξει τον σύγχρονο, όπως τονίζεται, στόλο της.

Η καμπάνια, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Flipnewmedia, προβάλλεται ήδη στην τηλεόραση και στο digital περιβάλλον, στα πλαίσια του σχεδιασμού της νέας 360° στρατηγικής επικοινωνίας της Fast Ferries.