Στην Ogilvy PR ανέθεσε η Alphabet Education (Μητροπολιτικό Κολλέγιο και Ανώτερη Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ΑΚΜΗ) τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων και διαχείρισης φήμης.
Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο και η ΑΚΜΗ, μέλη της επενδυτικής εταιρείας BC Partners, έχουν πραγματοποιήσει επενδύσεις σε προγράμματα σπουδών, ακαδημαϊκό προσωπικό και κτιριακές υποδομές. Έχοντας διανύσει πορεία πέντε δεκαετιών, αποτελούν σήμερα δυνάμεις στις διεθνείς πανεπιστημιακές σπουδές και στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ).
Ο Επικεφαλής Εταιρικών Δημοσίων Σχέσεων της Ogilvy, Χάρης Τσίτουρας, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνεργασία που ξεκινά με τον μεγαλύτερο όμιλο ιδιωτικής εκπαίδευσης στη χώρα. Στόχος μας είναι να αναδείξουμε πώς η διεθνής Ανώτατη Εκπαίδευση και η Επαγγελματική Εκπαίδευση με αιχμή τη νέα γνώση και τις νέες δεξιότητες, μπορούν να δημιουργήσουν ακόμα καλύτερες προοπτικές προσωπικής ανάπτυξης και απασχολησιμότητας για τους νέους της χώρας».