Στο πλαίσιο διεύρυνσης υπηρεσιών MarTech και επένδυσης σε media performance και consumer insights

Στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξης δραστηριοτήτων στην ελληνική αγορά, η Max Media ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό της με πέντε προσθήκες. Συγκεκριμένα, ο Κωνσταντίνος Τρουπάκης ανέλαβε τη θέση Growth & Performance Director, προερχόμενος από τον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας και έχοντας εργαστεί στη στρατηγική επικοινωνίας σε πολλά Commercial units και σε CSR projects, ενώ η Κατερίνα Ιωαννίδου ανέλαβε καθήκοντα Client Head, προερχόμενη από τον ευρύτερο χώρο της έρευνας αγοράς με 15ετή προϋπηρεσία.

Η Έλενα Κατσάρα ανέλαβε τη θέση Project Manager in Consumer Insights, προερχόμενη από τον χώρο της διαφήμισης και της έρευνας αγοράς, ενώ ο Νίκος Ζάγκας ανέλαβε καθήκοντα Digital Account Manager, προερχόμενος από το Booking.com, ενώ στο παρελθόν έχει εργαστεί για τη Wildfire στο Λονδίνο. Τέλος, τη θέση του Chief Financial Officer αναλαμβάνει ο Χριστόφορος Ντερτιμάνης, με πολυετή εμπειρία σε εταιρείες του ομίλου Viohalco. Η Max Media ήρθε στην Ελλάδα μετά από ένα Joint Venture με τo IRA Media Group σε επίπεδο efficient media buying.