Με το λανσάρισμα νέων shopping features, το Pinterest στοχεύει να αναδημιουργήσει την εμπειρία ενός mall, αλλά με εξατομικευμένο τρόπο, στον χώρο του social commerce. Την Τετάρτη, η πλατφόρμα παρουσίασε τα νέα της shopping features, τα οποία έρχονται να διευκολύνουν brands και εμπόρους στην προώθηση προϊόντων, καθώς και τους καταναλωτές στην περιήγηση και στις αγορές.

Παράλληλα, θα «τρέξει» καμπάνια η οποία θα προβάλλει το Pinterest ως ένα «place to shop». Ένα από τα νέα εργαλεία, το slideshow for collections, αυτοματοποιημένα θα συνδυάζει εξατομικευμένα video ads με προϊόντα βάσει του ιστορικού του browser των χρηστών. Άλλο εργαλείο θα επιτρέπει στους εμπόρους να προσθέτουν πληροφορίες στις σελίδες τους για τις αξίες και τις κοινωνικές ομάδες που υπηρετούν. Ένα τρίτο εργαλείο συνδέεται με τον creator πρόγραμμα του Pinterest.

Με το «Idea Ads» οι έμποροι θα μπορούν να αναδημοσιεύουν τα «Idea Pins» των creators, την εκδοχή της πλατφόρμας για τα Stories και να τα προωθούν ως paid ad, δίνοντας την ευκαιρία στους creators να λάβουν έσοδα ως affiliate. Αυτό το εργαλείο τρέχει ήδη πιλοτικά σε 15 χώρες. Παράλληλα, για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την παρουσία του στο social commerce, το Pinterest εργάζεται για την επέκταση του αριθμού των εμπόρων στην πλατφόρμα. (Πηγή: Campaign)