Η MediaCom παρουσιάζει τη νέα πρόταση της εταιρείας, η οποία είναι να βοηθά τους πελάτες «Να δουν τη μεγάλη εικόνα». Παρέχοντας υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών της, η MediaCom δεσμεύεται να βοηθήσει στον εντοπισμό και τη μεγιστοποίηση νέων τομέων ανάπτυξης για τα brands, έτσι ώστε να αυξηθεί η απόδοση της επένδυσής τους στο marketing.

Αυτός ο φιλόδοξος στόχος θα επιτευχθεί μέσω της εξέλιξης της φιλοσοφίας «Systems Thinking», η οποία υποστηρίζεται από προϊόντα και τεχνολογίες που συνεργάζονται με την ευρύτερη πρόταση του WPP και του GroupM, και θα εστιάζει στις δυνατότητες των δεδομένων, των analytics, τη συνάφεια περιεχομένου και τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. H συγκεκριμένη ανακοίνωση ακολουθεί την ανάληψη καθηκόντων του Nick Lawson ως Global CEO, τον Ιούλιο του 2020, και συμπίπτει με την ανανέωση του εταιρικού σήματος της MediaCom, την πρώτη τα τελευταία τριάντα χρόνια, καθώς και την εξέλιξη του brand της εταιρείας.

Ο Nick Lawson, Global CEO της MediaCom, δήλωσε: «Πιστεύουμε ότι η καινούργια μας πρόταση -να κάνουμε ένα βήμα πίσω, έτσι ώστε να δούμε τη μεγάλη εικόνα- μπορεί να έχει ένα σημαντικό αντίκτυπο στο ROI των πελατών μας. Είναι μια νέα πρόταση που, πιστεύω, μόνο εμείς μπορούμε να προσφέρουμε».