Για την αποφυγή αποκλεισμών.

Ανανεώνει τις διαφημιστικές της πολιτικές η Google, εισάγοντας νέες ρυθμίσεις στα πεδία της στέγασης, της απασχόλησης και των πιστώσεων. Οι διαφημιζόμενοι σε αυτές τις αγορές δεν θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να στοχεύουν ή να αποκλείουν από τις διαφημίσεις τους με βάση δημογραφικά στοιχεία -φύλο, ηλικία, οικογενειακή κατάσταση- ή τον ταχυδρομικό κώδικα.

Η απόφαση αυτή έρχεται να προστεθεί σε υπάρχουσες πολιτικές που απαγορεύουν τη στόχευση με βάση τη φυλή, τη θρησκεία, την εθνικότητα, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, την εθνική προέλευση ή αναπηρία. Το νέο πλαίσιο θα εφαρμοστεί σε ΗΠΑ και Καναδά «το συντομότερο δυνατό», και θα βρίσκεται σίγουρα σε ισχύ μέχρι το τέλος του χρόνου.

Οι διαφημιζόμενοι που επηρεάζονται θα ενημερωθούν για πιθανές επιπτώσεις στις καμπάνιες τους μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Η εξέλιξη δρομολογείται με φόντο την ύφεση που προκάλεσε ο κορωνοϊός, η οποία πλήττει δυσανάλογα περισσότερο τις κοινότητες των μειονοτήτων, καθώς και μαζικές εκκλήσεις για πρωτοβουλίες κατά του συστημικού ρατσισμού.

Η Google δήλωσε ότι για τις αλλαγές αυτές συνεργάστηκε με το Υπουργείο Στέγασης και Αστικής Ανάπτυξης των ΗΠΑ. Σημειώνεται ότι το Facebook προέβη σε αντίστοιχη επικαιροποίηση των δυνατοτήτων στόχευσης για αυτές τις αγορές ένα χρόνο νωρίτερα.
(Πηγή: MarketingLand)