Παγκόσμια καμπάνια για την Diet Coke λάνσαρε η Coca-Cola, εγκαινιάζοντας μια νέα δημιουργική κατεύθυνση για το brand, τη χρονιά της 40ής επετείου του. Η καμπάνια με τίτλο «Love What You Love» απευθύνεται στην «πιστή βάση» γυναικών της μάρκας. Στο τηλεοπτικό spot, η πρωταγωνίστρια κάνει roller skates σε ένα πολυσύχναστο τοπίο, όμως, αφού πιει μια γουλιά Diet Coke, η κίνηση εξαφανίζεται και η ίδια απολαμβάνει την ελευθερία να κυκλοφορεί σε ώρα αιχμής σε έναν άδειο δρόμο.

Ως μουσική της ταινίας επιλέχθηκε μια εκδοχή του τραγουδιού της Bjork, It’s Oh So Quiet. Αν και το brand δεν μοιράστηκε ακριβή στοιχεία, ο Omar Sadiq-Baig, Senior Brand Manager της The Coca-Cola Company, ανέφερε ότι «το επταψήφιο ποσό που δαπανήθηκε είναι σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με αυτό για την περσινή καμπάνια τον Μάρτιο». Σύμφωνα με τον ίδιο, η καμπάνια αναμένεται να φτάσει «στο 94% των fans, 18 φορές μέσα στο διάστημα υλοποίησής της», με στόχο να «ενισχύσει το brand relevancy ώστε να είμαστε top of mind» τη στιγμή της επιλογής.

Η Coca-Cola «πάγωσε» την παγκόσμια διαφημιστική της παρουσία στην κορύφωση της πανδημίας το 2020 και περιέκοψε τη σχετική δαπάνη κατά 35% την ίδια χρονιά. Πέρυσι, δεσμεύτηκε να επαναφέρει το marketing spend στα προ-Covid επίπεδα, μετά από πτώση 11% στα έσοδα το 2020.

(Πηγή: Marketingweek.com)