Η Toyota Hellas, σε συνεργασία με την Ogilvy One, παρουσιάζει μια νέα omnichannel καμπάνια για το Yaris Cross. Αξιοποίησε μια αλληλουχία από αυτοματοποιημένα emails και στοχευμένες διαφημίσεις Meta που λειτούργησαν υποστηρικτικά, απευθυνόμενη αποκλειστικά σε καταναλωτές που είχαν δηλώσει ενδιαφέρον για το μοντέλο, υιοθετώντας ένα κοινό μήνυμα σε όλα τα digital κανάλια.
Στόχος ήταν η ενίσχυση του ενδιαφέροντος του χρήστη καθ’ όλη τη διάρκεια της ενέργειας και η διατήρηση της Toyota στην κορυφή των επιλογών του. Σύμφωνα με την Toyota Motor Europe, η συγκεκριμένη ενέργεια αποτέλεσε την πρώτη εφαρμογή αυτής της δυνατότητας στην Ευρώπη.
Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, καθώς, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «σημειώθηκε 64% αύξηση στα αιτήματα test drive και διπλασιασμός στα αιτήματα προσφορών για το μοντέλο συμβάλλοντας στην κατοχύρωση της πρώτης θέσης σε πωλήσεις τόσο στην κατηγορία του, όσο και σε ολόκληρη την ελληνική αγορά των αυτοκινήτων για το 2024».