Από την BBDO και την Stefi

Με απλό και κατανοητό τρόπο, το Pedigree DentaStix προβάλλεται ως η καλύτερη λύση για την ουλίτιδα, ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι 4 στους 5 σκύλους. Στο σποτ ακούγονται με σειρά εμφάνισης οι ηθοποιοί Φάνης Μουρατίδης ως διαφημιστής των «Σκυλομασέλων» και ο Αλέξης Γεωργούλης, ο οποίος δανείζει τη φωνή του στο σκύλο πρωταγωνιστή της καμπάνιας. Όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, ένα  Pedigree DentaStix την ημέρα μπορεί να μειώσει έως και 80% το σχηματισμό της πέτρας.