Η Manpower θέτοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο, δημιούργησε τη νέα καμπάνια «huManpower», με στόχο να τονίσει την αξία που έχει ο κάθε εργασιακός ρόλος.

Ανταποκρινόμενη στις νέες τάσεις της αγοράς εργασίας που έχουν πιο ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, η εταιρεία ενστερνίζεται τις ανάγκες των εργαζομένων και ιδιαίτερα της Γενιάς Ζ. Ο όμιλος ManpowerGroup έχει καταγράψει τις βασικές τάσεις που καθορίζουν το μέλλον της Απασχόλησης και είναι, μεταξύ άλλων, Έλλειψη Ταλέντου, Νέες Δεξαμενές Ταλέντων, Πλεονέκτημα Προσωπικών Δεξιοτήτων, Σύνδεση του μέλλοντος της εργασίας με το Περιβάλλον και τη Βιωσιμότητα και Σημασία των gaming δεξιοτήτων.

«Στη Manpower βρισκόμαστε δίπλα σε όσους αναζητούν ή επιθυμούν να αλλάξουν εργασία, με τους εξειδικευμένους συμβούλους μας να τους βοηθούν να εντοπίσουν το ταλέντο τους και τη δύναμή τους, καθιστώντας τους απασχολήσιμους και υποστηρίζοντάς τους να βρουν τη σωστή εργασία σε εταιρείες με τις οποίες ταυτίζονται σε ό,τι αφορά τις αξίες και τον σκοπό. Δημιουργώντας έτσι τη νέα έννοια του huManpower», αναφέρεται σχετικά.