Η McDonald’s προάγει τη Morgan Flatley στη θέση της global Chief Marketing Officer, ανάθεση η οποία θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Νοεμβρίου. Η Morgan Flatley θα αναλάβει τα νέα της καθήκοντα, αφού διετέλεσε Chief Marketing and Digital Customer Experience Officer στη McDonald’s USA. Θα αντικαταστήσει τον Alistair Macrow, ο οποίος προάγεται σε CEO για τη Βρετανία και την Ιρλανδία και θα αναφέρεται στον Ian Borden, International President της McDonald’s.

Ως global CMO, η Flatley θα επιβλέπει το global brand, τo menu strategy, το family marketing, τα media partnerships και τα customer και business insights, ενώ θα αναφέρεται στον global Chief Customer Officer της McDonald’s, Manu Steijaert. Η ανακοίνωση ακολουθεί τη δημιουργία, από την εταιρεία, customer experience ομάδας τον Ιούλιο, υπό την καθοδήγηση του Steijaert, η οποία ενσωματώνει τους τομείς data analytics, digital customer engagement, global marketing και global restaurant development.

Παράλληλα με την προαγωγή της Flatley, η McDonald’s προσέλαβε, ως διάδοχό της, τον Tariq Hassan στη θέση του Chief Marketing και Digital Customer Experience Officer στη McDonald’s USA, ο οποίος θα αναλάβει επίσημα τα καθήκοντά του από τις 27 Σεπτεμβρίου.
(Πηγή: Campaign)