H Sunlight, μέλος του ομίλου Olympia, επαναπροσδιορίζει συνολικά την εταιρική της ταυτότητα. Με σκοπό «την κατάκτηση κυρίαρχης θέσης στην αγορά ως κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας στην παραγωγή μπαταριών και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας», αναβαθμίζει το επιχειρηματικό της μοντέλο με στόχο να παρέχει καινοτόμες και «πράσινες» εφαρμογές αποθήκευσης ενέργειας για τους πελάτες της, σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Με τη νέα υπογραφή «Power is knowledge», η εταιρεία δηλώνει την κύρια επιδίωξή της, να δημιουργήσει έναν οργανισμό που η δύναμή του βασίζεται στη γνώση, κατανοώντας σε βάθος τις ανάγκες και τις προκλήσεις της αγοράς και θέλοντας να προσφέρει λύσεις που ενδυναμώνουν τους εργαζόμενους, τους πελάτες, τους συνεργάτες και τους ανθρώπους στις κοινωνίες, όπου δραστηριοποιείται. Για τον σκοπό αυτόν, επενδύει περαιτέρω σε έρευνα και ανάπτυξη μέσα από τη δημιουργία νέου ερευνητικού κέντρου, ενώ ενισχύεται με νέα στελέχη από το εξωτερικό και την εγχώρια αγορά. Η αλλαγή της εταιρείας περιλαμβάνει το σύνολο της εταιρικής ταυτότητας, καθώς και το λογότυπο.