Η PwC παρουσίασε τη νέα επικοινωνιακή τοποθέτηση και την ανανεωμένη εταιρική της ταυτότητα, μέσα από τη διεθνή διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «So You Can». Η ανανέωση της εικόνας συμπίπτει με σειρά πρωτοβουλιών της εταιρείας για την υποστήριξη των πελατών της στην προσπάθεια να ξεκλειδώσουν την αξία του AI σε επιχειρησιακή κλίμακα και να βρεθούν στην αιχμή των εξελίξεων, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.

Στον πυρήνα της νέας προσέγγισης βρίσκεται η αποστολή της εταιρείας να βοηθά τους πελάτες της στην οικοδόμηση, εδραίωση και επιτάχυνση του αναπτυξιακού τους momentum. Προς αυτή την κατεύθυνση, το ανανεωμένο λογότυπο φέρει διακριτικό σήμα που συμβολίζει την έννοια του momentum, ενώ την ταυτότητα συμπληρώνουν το νέο πορτοκαλί χρώμα και σύγχρονες, δυναμικές εικόνες.

Η διαφημιστική καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τις FutureBrand και McCann, είναι ήδη διαθέσιμη online και αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες σε όλες τις χώρες.