Τριπλασιάζει το ετήσιο media spend στα 90 εκατ. δολάρια

Η Accenture τριπλασιάζει το ετήσιο media spend της στα 90 εκατ. δολάρια, καθώς λανσάρει νέα brand καμπάνια και νέο company purpose. Πρόκειται, μάλιστα, όπως περιγράφει η εταιρεία, για το μεγαλύτερο brand move της την τελευταία δεκαετία. Η νέα καμπάνια, με τίτλο «Let there be change», η οποία λανσάρεται σήμερα στην Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία, φέρει την υπογραφή του creative agency Droga5, το οποίο αποτελεί μέρος της Accenture Interactive.

Η καμπάνια αποτυπώνει την αλλαγή –τόσο μεγάλη όσο και μικρή- και σκοπεύει να απαθανατίσει τη δύναμη και την ομορφιά της, προκειμένου να αντικατοπτρίσει το βάθος και το εύρος της εμπειρίας της εταιρείας. Το νέο purpose της Accenture είναι να μεταδώσει την υπόσχεση της τεχνολογίας και της ανθρώπινης εφευρετικότητας που θα καθοδηγήσει τη στρατηγική και τις προτεραιότητες της εταιρείας.

(Πηγή: marketingweek.com)