Με νέα επικοινωνία από την Imba, creative agency του ομίλου IPG Mediabrands, επιστρέφει η LeasePlan, απενoχοποιώντας για ακόμη μια φορά την υπηρεσία του leasing. Η LeasePlan με τη νέα της καμπάνια παροτρύνει το κοινό να εξελίξει τους κανόνες που έχει μάθει σεβόμενο το παρελθόν, αλλά αλλάζοντας το μέλλον μέσα από τις υπηρεσίες και τα Special Deals που προσφέρει: με το leasing, ο καθένας (επαγγελματίας ή ιδιώτης) μπορεί να οδηγεί καινούριο αυτοκίνητο κάθε τέσσερα χρόνια, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα υπηρεσίες ασφάλισης και συντήρησης, με σταθερό μίσθωμα. Η καμπάνια επικοινωνείται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και digital. Τον δημιουργικό σχεδιασμό και την υλοποίηση της καμπάνιας επιμελήθηκε η Imba, το τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό πλάνο η UM, ενώ η Reprise ανέλαβε τη διαφημιστική προώθηση στο digital.

LeasePlan Heritage Campaign from imba on Vimeo.