Στον «αέρα» θα βρίσκεται έως το τέλος Νοεμβρίου η 360º επικοινωνία της Alpha Bank για το myAlpha Quick Loan, την οποία «υπογράφει» η DDB Athens. Η καμπάνια «ξεδιπλώνεται» με 2 ταινίες στην τηλεόραση, 2 διαφορετικά ραδιοφωνικά spot, αλλά και παρουσία σε digital Μέσα όπως YouTube, Meta, ΤikTok, Premium Display Banners, Mobile Prestitials, Native ads, Web TV κ.λπ.

Η επικοινωνία έρχεται να τονίσει την 100% ψηφιακή φύση του προϊόντος, καθώς δεν χρειάζεται επίσκεψη στο κατάστημα και δεν υπάρχει ανάγκη για χρήση χαρτιού, όπως επισημαίνεται.

Τα πλεονεκτήματα, που πηγάζουν από τα δύο αυτά χαρακτηριστικά, γίνονται αφορμή για τη δημιουργία του υλικού της καμπάνιας, που τα αναδεικνύει με χιούμορ μέσα από κλασικές περιπτώσεις, που χρειάζονται τρέξιμο ή αντίστοιχα περιπτώσεις που η χρήση χαρτιού είναι απαραίτητη. Την παραγωγή των σπορ ανέλαβε η TopCut Modiano, σε σκηνοθεσία της Βιολέτας Τσέλη.