Την επέκταση της πολυετούς συνεργασίας τους εγκαινιάζουν το NBA και η Meta, η οποία περιλαμβάνει το λανσάρισμα μιας νέας εικονικής εμπειρίας, με τίτλο «NBA Arena», στο Horizon Worlds, τη VR πλατφόρμα της εταιρείας, καθώς και την επικείμενη κυκλοφορία virtual ενδυμασία με την άδεια του NBA στο Meta Avatars Store.

Η πρόσβαση στην «NBA Arena» θα πραγματοποιείται μέσα από το Meta Quest, το επίσημο VR headset του NBA και του Women’s National Basketball Association (WNBA). Η ιδέα πίσω από την καμπάνια είναι να προσφέρει στους fans του μπάσκετ την εμπειρία παρακολούθησης αγώνων virtually, όπου οι ίδιοι θα εμφανίζονται ως εικονικά avatars μέσα στην «NBA Arena» και θα είναι ελεύθεροι να συναναστρέφονται μεταξύ τους και να οργανώνουν ιδιωτικά πάρτι παρακολούθησης με φίλους.

Η νέα εμπειρία λανσαρίστηκε πριν δύο ημέρες με τον αγώνα των Milwaukee Bucks και των Detroit Pistons. Παράλληλα, το προσεχές διάστημα θα διατίθενται, στο Meta Avatars Store, NBA-licensed virtual ενδύματα, τα οποία θα ντύνουν τα avatars των χρηστών. Οι αγορές θα μπορούν να χρησιμοποιούνται σε ολόκληρη τη σουίτα των πλατφορμών της Meta.

(Πηγή: The Drum)